Ghetto

2013-04-01
20:45:00

dagen vartit lång
idag har jag spenderat min dag med att jobba. kanske inte på bästa
sätt men någolunda. min mor väcker mig när vi börjat.. båda försovit 
sig, måste nog skylla på generna! och min bror får köra mig till stallet
så gullig som han är hjälper han mig med morgon fodringen. 
 
jag fixar allt ganska snabbt och så men när det väl kommer till eftermiddag
har jag ingenting att göra, jag lagade hagen flyttade över saker till sopptunner 
fyllde upp hö påsar och gjorde allt jag ska så slutade med att jag tittade på
gymkana lektion! skit kul att se en duktig ryttare som tävlar i den och en som 
tränar inför det. Chefen hjälpte mig att ta in hästarna och sedan va det fit for fight!
 
Lena som äger Rurik behövde lite hjälp och i våran konversation kom vi fram till
jag ska ta rurik 1 gång i veckan och mysa! så glad saknar att ha en "bra" häst
att jobba med, även om vi nu inte ska jobba speciellt mycket. 
 
BILDER
~Daydon~
~Emir XI~ 
~Rurik~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: