Ghetto

2013-04-23
13:58:51

Crazyyy
Tack för igår alla sköna människor.
 
haha asso måste bara berätta detta för igår var dagen helt sjuk!
som ni vet skulle jag åka upp till skolan och det gjorde jag men i väntan på bussen så
kommer det 5 killar i en bil och frågar om jag är dalslänning och jag svarar att jag nästan
är det, menar jag bor ju på skolan.. så Jesper (som körde bilen) fråga om jag ville åka med
och jag har ju inte något emot att bli körd så frågar om dom har platts och alla killar bara tränger
ihop sig i bilen å ba NU FINNS DE! :D
så jag åker med la liga och lämnar av kille efter kille, tillslut är det bara jag och Jesper kvar i bilen
och då åker vi hem till mig så jag får byta om och dumpa sakerna och sedan bär vi av mot KK.
 
innan vi kommer fram dit så hemtar vi upp Martin & Berra. kom dit tomhänt men martin bjöd mig
eftersom vi körde dom så kom hem lagom full endå haha!
 
sedan på kvällen ska jag ringa jesper så han hemtar oss men den söta korven hade glömt sin telefon
i garaget så han vakna fan inte när han skulle komma haha! så kk var så gullig och körde hem mig och
hannah och berra.
 
morgonen har varit för att nyktra till och bara andas ut typ och skriva ut lite plugg
 
studenten om 3 dagar!!
whop whop!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: