Ghetto

2013-04-11
23:09:00

Blir så trött
Problem på skolan problem hemma, när fan ska man få andas?
 
blir så sjukt trött bara mina lärare kommer på idag när det är en vecka kvar utav skolan
att jag har lite saker jag måste göra för att få g i några ämnen, MEN TACK! ni kunde inte
sagt det lite tidigare...
 
min student blir fucktup! skulle varit på byggde gård men nä nu när de är en vecka kvar typ
okej två men endå.  då kommer vi på att pengarna räcker inte för att min far inte vill vara
med och betala. självklart ska mamma whaina om det till mig. MITT FEL JAG VET förlåt att
informationen inte går in i hans skalle när du sitter och skriker på mig om det.. fattar du inte
min kära moder , jag säger de gång på gång, de som har med honom att göra JAG ÄR INTE
INTRESSERAD AV ATT HÖRA DIG KLAGA , säg hur hemsk han är till någon annan än mig
för helt ärligt talat jag är inte intresserad av att veta det! din och hans relation är fuckad kanske
på grund utav mig eller så beror det helt på er själva. men jag kan inte lösa era problem och ni
är inte intresserade av att lösa dom häller så lägg av nu för faaan!
 
~ge mig luft!~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: