Ghetto

2013-04-15
18:41:02

BILDBOMB MED FÖRKLARING
Bild först sedan text! 
puss
 
3/4s autfit, as varm och skön dag! 
 
Evelina hade inte tjötat en enda gång om att få åka så vi belönade henne
med en överaskning som hon blev väldigt glad för
 
Fest började hos Kent slutade hos Eliza med Pictionäry, hela gänget
var med och vi hade sjukt kul ! 
ni måste ju erkänna att jag e bra på att måla ^^
 
en glad rurik ute på tur! 
 
varje dag är till för party 
~lev livet~
 
Tog oss lite tid för att gå på resturang i fredags MYS! 
friterad kycklig på bilden men va bara tvungen att ta kort för man börja
ju undra haha 
 
Denna bilden tog jag för att visa världen att jag lyckats! 
nej jag drar inte in magen som en person sa på fejan men om ni inte 
tror mig så kan jag ta en när jag DRAR in magen och bevisa PUSS
 
Hasses 18års dag!
Hasse, William & Jag
underbara söta korvar e vi 
David ville tyvärr intevara med på bild

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: