Ghetto

2013-04-14
16:59:20

18 års fest!!
Nu va det ju inte jag som fyllde år så drog med Hasse till David som hade med sig
sin barndom/bästa vänn William. känndes mer som pardejt än fest men så sjukt roligt
hade vi iallafall! 
 
Började med att vi förfestade hemma hos mig och drack sån där likör , både chotta och 
smutta tills jag gick ner för att hämta saft å spä ut de med . Äpple likör med päron saft,
vet att det låter typ sjukt äckligt men de e faktiskt helt okej! sedan så drog vi med bussen 
på väg till Tullen men när vi kommer dit e det redan överknökat så vi går längre upp på
andralång och tar en öl eller faktiskt några stycken, hehe. 
 
därefter drog vi på rull med Williams bil och åkte till Vasa stan till vasa Viktoria där va det typ
massa kö men som tur va är David typ Strammis där så vi fick gå före hela kön hihi så gött!
massa dans mys och toa besök höhö 
 
tyvärr behövde William dra lite tidigare för han skulle iväg idag på morgonen men GREAT 
han hade kunnat stanna och va med oss hela kvällen för det han skulle göra blev inställt.. 
SUCK 
ajja what ever blir att träffa honom på Torsdag idag 
SKÅL PÅ BAKFYKLLE DAN
 
GRATTIS JASMINE ANDERSSON PÅ DIN 18 ÅRS DAG 
HOPPAS DU HADE LIKA KUL SOM JAG

Kommentar:
#1: Jenny

Assså du e så sjuk Natte! alltid, de spelar lixom ingen roll vad du gör för du kommer alltid upp med de oväntade..
hit the STÖRD botton! ;)

2013-04-14 @ 17:32:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: